KReP KeBaBı

  • 14 Cevap
  • 7867 Görüntüleme

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

*

Çevrimdışı bbetull

  • bbetull
  • *
  • 1591
KReP KeBaBı
« : 20 Ağustos 2010, 11:23:24 ÖÖ 11 »
KReP KeBaBı



Krep için ;


2 Su bardağı süt
1 Su bardağı un
2 Adet yumurta
tuz

İç Malzemesi

1 tavuk göğsü
1 patates
Garnitür

Üzeri için

Kaşar Peyniri

Yapılışı

tavuk göğüslerini küp küp doğrayıp, az bir yağda soteleyin.
iç harcın çok kuru olmaması için tavuklar pişmeye yakın olunca azcık süt katın.
patatesleri de küp şeklinde kızartın.
içine kendi sevdiğiniz baharatları koyarak karıştırın.
Bu tarif için benim tavsiyem kekik, karabiber ve köri...
( hatta az miktarda köfte harcı da denedim oda güzel oldu.)


daha sonra kreplerin içine bu harcı koyarak bohça şeklinde katlayın.
fırına verin.5 dk pişirdikten sonra rendelenmiş kaşarları kreplerin üzerine koyup tekrar fırınların.
Benim acelem vardı ben rendelemedim :D ama rendelenince daha güzel oluyor.

şimdi tarif malzemelerinin ölçüsü bu şekilde ama ben bire bir tarife uygun yapmadım.
mesela bence krep bu tarife göre biraz katı olur  ;D
iç malzemesine kafanıza göre bezelye, havuç, mantar da koyabilirsiniz.
ayrıca tavuk yerine et de koyabilirsiniz o zamanda çok güzel oluyor.



*

Çevrimdışı TaLiA

  • *
  • 3017
Ynt: KReP KeBaBı
« Yanıtla #1 : 20 Ağustos 2010, 01:16:32 ÖS 13 »
pratik ve güzel görünüyor eminim tadıda güzeldir..

resmini eklemen de iyi olmuş..

en güzel yemek yarışmasımı yapsak  :D

*

Çevrimdışı hakanalper

  • **
  • 158
  • bana gelince; düşmanlarmdan daha fazla ya$ayacagm!
    • ArsaBank Gayrimenkul
Ynt: KReP KeBaBı
« Yanıtla #2 : 20 Ağustos 2010, 01:32:05 ÖS 13 »
ben bu sofrayi bi yerlerden hatırlayacam ama  :.)   :-\
İz telâkkavnehu bi elsinetikum ve tekûlûne bi efvâhikum mâ leyse lekum bihî ilmun ve tahse... Nur-15

*

Çevrimdışı bbetull

  • bbetull
  • *
  • 1591
Ynt: KReP KeBaBı
« Yanıtla #3 : 20 Ağustos 2010, 03:02:02 ÖS 15 »

en güzel yemek yarışmasımı yapsak  :D


her yerden yarışacak bir şey çıkarıyorsun  :D

ben bu sofrayi bi yerlerden hatırlayacam ama  :.)   :-\

hımm enteresannn.nerden acaba  ;D

*

Çevrimdışı TaLiA

  • *
  • 3017
Ynt: KReP KeBaBı
« Yanıtla #4 : 24 Ağustos 2010, 07:55:38 ÖS 19 »
tarife göre yaptım ilk krep denememdi fena sayılmazdı ..  :.)

hezüz tadına bakamadım ama umarım güzel olmuştur..  :)


Ynt: KReP KeBaBı
« Yanıtla #5 : 24 Ağustos 2010, 10:25:39 ÖS 22 »
guzel gorunuyo... ellerine emegine saglik devamini bekleriz... ;)

*

Çevrimdışı bbetull

  • bbetull
  • *
  • 1591
Ynt: KReP KeBaBı
« Yanıtla #6 : 24 Ağustos 2010, 10:43:41 ÖS 22 »
tarife göre yaptım ilk krep denememdi fena sayılmazdı ..  :.)

hezüz tadına bakamadım ama umarım güzel olmuştur..  :)


afiyet olsun talia.eline sağlık çok güzel görünüyor.
Ben çok seviyorum bu yemeği inş sende sevmişsindir.


*

Çevrimdışı Aysegul

  • *
  • 3127
    • Yine Ayrılık.. Yine Ayrılık...
Ynt: KReP KeBaBı
« Yanıtla #7 : 25 Ağustos 2010, 09:33:55 ÖÖ 09 »
vaavvv ben de deneyeceğim inşallah..
Teşekkürler Betül.. :)

Ynt: KReP KeBaBı
« Yanıtla #8 : 25 Ağustos 2010, 09:36:13 ÖÖ 09 »
ben bunu bu masada yemiştim galiba :D ellerinize sağlık diyoruz tekrardan :))

*

Çevrimdışı hakanalper

  • **
  • 158
  • bana gelince; düşmanlarmdan daha fazla ya$ayacagm!
    • ArsaBank Gayrimenkul
Ynt: KReP KeBaBı
« Yanıtla #9 : 25 Ağustos 2010, 02:06:33 ÖS 14 »
Geçen sene ramazanda mı idi kamil? :)

siz mutfakta mı yemiştiniz o gun :.)
İz telâkkavnehu bi elsinetikum ve tekûlûne bi efvâhikum mâ leyse lekum bihî ilmun ve tahse... Nur-15

Ynt: KReP KeBaBı
« Yanıtla #10 : 25 Ağustos 2010, 02:24:27 ÖS 14 »
Geçen sene ramazanda mı idi kamil? :)

siz mutfakta mı yemiştiniz o gun :.)


analıktansınız siz dediler bize mutfağa attılar ama yemeklere yakın olmak bana uyan şeyler bilirsin abi ;)

*

Çevrimdışı hakanalper

  • **
  • 158
  • bana gelince; düşmanlarmdan daha fazla ya$ayacagm!
    • ArsaBank Gayrimenkul
Ynt: KReP KeBaBı
« Yanıtla #11 : 25 Ağustos 2010, 02:27:40 ÖS 14 »
şiyyttt   :-[  konuyu daha fazla kaynatmayalım, $u mubarek gun merdane şişligi ^-^ istemiyorum kafamda  ???  ;D
İz telâkkavnehu bi elsinetikum ve tekûlûne bi efvâhikum mâ leyse lekum bihî ilmun ve tahse... Nur-15

*

Çevrimdışı TaLiA

  • *
  • 3017
Ynt: KReP KeBaBı
« Yanıtla #12 : 25 Ağustos 2010, 11:35:44 ÖS 23 »
tarife göre yaptım ilk krep denememdi fena sayılmazdı ..  :.)

hezüz tadına bakamadım ama umarım güzel olmuştur..  :)


afiyet olsun talia.eline sağlık çok güzel görünüyor.
Ben çok seviyorum bu yemeği inş sende sevmişsindir.



ben de sevdim betül..

tekrar teşekkürler..

yeni tariflerini bekliyoruz..

biliyorum ki bu konuda oldukça iyisin.. ;)

*

Çevrimdışı bbetull

  • bbetull
  • *
  • 1591
Ynt: KReP KeBaBı
« Yanıtla #13 : 25 Ağustos 2010, 11:51:36 ÖS 23 »
vaavvv ben de deneyeceğim inşallah..
denersen senin yaptıgının fotosunu da bekleriz :)


ellerinize sağlık diyoruz tekrardan :))
afiyet olsun, mutfakta oturmayı siz istemistiniz yanlıs hatırlamıyorsam :.)


yeni tariflerini bekliyoruz..
ben de sizden yeni tarifler bekliyorum, yeni yeni seyler denemek guzel oluyor.. :D

*

Çevrimdışı Aysegul

  • *
  • 3127
    • Yine Ayrılık.. Yine Ayrılık...
Ynt: KReP KeBaBı
« Yanıtla #14 : 26 Ağustos 2010, 12:59:13 ÖS 12 »
fotoğraf makinası yok ki paylaşayım..
Ama yorumlarımı yaparım inşallah..
Tariflere devam..

Not: Bir "pilav" başlığı açalım.. da şu pilavın püf noktalarını yazın :)
benim hala istediğim kıvam olmuyor.. gerçi evde durduğum, uğraştığım yok.. ondan da :)